Thursday, 2 February 2012

masalah =="

BITCHES




seriously weh..apa masalah korang ha? sudah2 la tu menganggu kehidupan kami ( aku & tunang aku ) .. masa aku dgn korang dah berlalu, IT'S OVER BETWEEN US..paham tak? lagipun korang bukan type yang suit dgn jiwa aku, even korang tak paham aku LANGSUNG! macam mana aku nak buat bini, orang2 yang macam korang ni? sedar la, korang tu tak layak pun nak demand macam2, nak ganggu kami apatah lagi ! korang tu bukan sapa2 pon bagi aku..paham x? paham x? terima la kenyataan, aku takda jodoh dgn korang..boleh terima tak? boleh tak? aku cintakan amira izzatie, even family aku pon suka dea, so apa hak korang nak buat macam2 kat tunang aku? apa hak korang? KORANG TAKDA HAK NAK TENTUKAN SAPA YANG LAYAK JADI BINI AKU LAH SIAL ! dah, berambus dari hidup aku!


2 comments: